When everything settles down, erverything back into their own track, the world doesn't twist again,
the road in front of you becomes clear, straight ,and lonely.

現在我很怨為什麼四百多首歌裏面,大部分的歌聽起都那麼痛,
害我邊換歌邊罵髒話。

喔,喵的。

我哭了十二首歌,我不知道要說什麼。
原來一直是個誤會XD
裝瘋賣傻的生活會持續一段時日。 

可以板起臉孔搞笑、打鬧,當作什麼事都沒發生。
哭過,深深的哭過,
我想這樣會好過一點。

呃。。。
我把我家的牆打了個裂縫。。。 
果然有去重量訓練有差XD

Like a joker,
bringing joy and delight to others, preserving all the negative emotion
,no matter mine or others,
deep in my soul is my nature.

arrow
arrow
    全站熱搜

    r2qo 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()